torstai 12. joulukuuta 2013

V-Ä-S-Y-T-T-Ä-Ä-!

Voihan haukotus sentään. Mulla on varmaan kohta leuat sijoiltaan, kun jatkuvasti vaan haukotuttaa. Oikein hävettää töissäkin keskellä päivää revitellä leukojaan, mutta minkäs mahdat.
Oon ollut tällä viikolla jo kaksi iltaa töissä ja tänään olin muuten vain koko illan menossa ja huomenna taas iltaan töihin. Eipä paljoa ole ehtinyt kotona muuta kuin nukkua. Eskoakaan en ollut  nähnyt toissa aamun jälkeen ollenkaan. Tänään kerkesin kotiin juuri ennen nukkumaan meno aikaa ja pääsin lukemaan iltasatua. Luettiinkin oikein pitkän kaavan mukaan yhdessä peiton alla ja syliteltiin  muutenkin. Olipa äitillä ollutkin pikku ukkoa iso ikävä!

Kuinkahan paljon töitä kärsii tehdä, että se ei mene liian raskaaksi? Mulla kuitenkin on fyysinentyö. Ei mitenkään älyttömän raskas ja pieniä taukojakin pystyn pitämään usein työn lomassa. Tänään olikin pakko käydä juomassa lasi vettä ja suomässä pari suolakeksiä, kun rupes jotenkin heikottamaan kesken kaiken ja oli ehkä aavistuksen etova olokin. Apua, tästäkö se nyt alkaa. Sanokaa, että ei ala! Mä en halua!

1 kommentti:

  1. Tuolla tavalla mullakin pahoinvointi alkoi. Pikkuhiljaa alkoi vain enemmän etomaan. Tänäaamunakin puolitoista tuntia aamupalan jälkeen iski nälkä ja saman tien jäätävä paha olo. Yritin ehtiä syödä mutta en ehtinyt kun piti lähteä jo yökkimään. :D

    Kun muistan syödä 1,5-2 h välein niin paha olo pysyy hallinnassa. Muista sinäkin syödä säännöllisesti, se auttaa ainakin täällä. :) Toivottavasti säästyt oksennukselta. Mä oon päässyt helpolla sen suhteen. Olen jonkun 4 ktr joutunut oksentamaan koko aikana.

    VastaaPoista

Kommentti ilahduttaa aina :)