sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Raskaana 2-3

Kuten otsikkokin kertoo, tein tänään varmistukseksi vielä clearbluen digitestin ja siihen paukahti tuo raskaana 2-3. Ei mulla kyllä ole ollut aihetta epäillä ensimmäisenkään testin tulosta, vaikka ei se viiva mitenkään järin vahva ollutkaan, kuitenkin ihan selvästi havaittava viiva ja mieskin sen näki. Jos nyt sitten ihan oikein olen laskenut niin nyt ois kait rv 4+2

Oireita ei vielä kamalasti ole. Alamahaa jomottelee ja juilii satunnaisesti. Rinnat on aavistuksen arat ja jotenkin pinkeät tai miten sen nyt sanoisi. Tiedostan niiden olemassaolon koko ajan, vaikka normaalisti niihin ei tule kiinnitettyä mitään huomiota päivän aikana. Väsymyskin alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään. Illalla olen jo tosi aikaisin ihan valmis sänkyyn. Niin ja palelu, mua palelee ihan älyttömästi iltaisin. Normaalisti olen tykännyt nukkua ihan eevan asussa, mutta nyt on ollut pakko kaivaa yöpaita ja villasukat jalkaan yöksi.

Mielenkiinnolla odotan tämän raskauden etenemistä ja on mukava, kun voi verrata tätä Eskon odotusaikaan. Eskoa odottaessani olin juuri jäänyt työttömäksi ja olin sitten koko raskausajan kotona. Nyt tilanne on täysin päinvastainen. Olen pari viikkoa sitten aloittanut uuden työn ja tarkoitus olisi jatkaa työssä niin pitkään, kun suinkin vaan pystyn ja kykenen. Nyt ei myöskään ole aikaa nukkua pitkin päivää, kun on tuo pikkuinen Esko tässä huollettavana. Vajaa kaksi vuotias osaa jo keksiä kaikki mahdolliset koiruudet, jos äiti erehtyy hetkeksikään sohvalle vaakatasoon eikä silmät näe ihan joka nurkkaan. Arkisin toki ollaan töissä Armaksen kanssa ja Esko on hoidossa. Mulla on myös aika paljon iltavuoroja ennen joulua. Silloin saan kuitenkin olla aamupäivän yksin kotona, kun nuo ukot lähtee töihin ja hoitoon.

Tämä bloggeri on mulle vielä hieman outo, mutta yritän saada lisättyä sen asetuksen tänne, että voi liittyä lukijaksi tähän sivustoon. Tervetuloa vaan meidän matkaan kaikki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina :)